zondag 31 juli 2016

Halverwege en I feel GOOD!


Bovenstaand plaatje zegt het allemaal. Ik ben halverwege de 2 weken dat ik SOUL aan het testen ben. En ik voel me goed. 

I feeeeeel GOOD! 

De vraag: "hoe voel je je nu?" is prima te beantwoorden, maar "wat voel je dan?" is een stuk lastiger. En die laatste is toch wel de vraag die mij de afgelopen week het meest gesteld is. Ik kan niet zeggen dat ik echt iets specifieks merk door het gebruik van SOUL. Het is niet zo dat je een zakje SOUL tot je neemt en net als Popeye, na een blikje spinazie, dat er een explosie van energie door je lijf gaat. Het is meer een algeheel gevoel. Nu heb ik zelf een hekel aan dat soort vage antwoorden. Vraag Daniëlle maar eens. Dus zal ik proberen om het aan de hand van twee voorbeelden zo concreet mogelijk te beschrijven. Ten eerste voel ik me ontspannen en energieker. 

En doordat ik me ontspannen en energieker voel, merk ik ook dat ik actiever wordt. Een voorbeeld: Ik neem contact op en maak een afspraak met oude studiegenoten om elkaar na 8 jaar weer eens te ontmoeten. En met oude vrienden die ik al jaren niet meer gesproken heb spreek ik af om, na de vakantie, snel een bezoek in te plannen. Al meer dan een half jaar loop ik met dit idee rond en de afgelopen week heb ik al 2 nieuwe afspraken. 

Een tweede voorbeeld. 

Ik ben zelf een paar jaar geleden gestopt met golfen. En een goede vriend appte mij deze week of ik samen met hem een rondje van 9 holes wilde gaan lopen. (Toeval?) In ieder geval: normaal had ik "Nee"gezegd, "ik golf niet meer: Veel plezier!" Doordat ik me veel energieker en ontspannen voel heb ik nu de uitnodiging geaccepteerd. Niet om samen te golfen, maar gewoon weer eens samen wat tijd doorbrengen. Ik wist dat hij mij zou proberen over te halen om toch een paar ballen te slaan. Zijn drammerigheid kon mij vroeger zelfs irriteren. Maar nu niet meer, nu kon ik daar ontspannen en relaxed mee omgaan. Hij zou me ophalen ik was klaar voor en lekkere, zonnige wandeling over de golfbaan. Vlak voor vertrek begint het echter te regenen. Normaal een prima excuus om af te bellen (jaja; mooi weer golfers). Maar nu niet. We hebben gewoon het programma een beetje aangepast en hebben ons niet weerhouden door die ene hoosbui. Kortom ik heb een heerlijke relaxte middag gehad. En: ondanks het meerdere keren aandringen, geen bal geslagen. 

Daniëlle noemt dat goed in je kracht staan. Standvastig, beslist maar vooral relaxed. Een heerlijk gevoel. En omdat dit toch echt wel anders voelt, durf ik dit toe te wijzen aan het gebruik van SOUL. 

Onrustige darmen

Maar ik heb nog een concreet resultaat dat ik aan het gebruik van SOUL toewijs. Mijn darmen zijn de afgelopen dagen echt een stuk rustiger. Bijna elke dag, ongeacht het eten, heb ik 's ochtends en 's avonds behoorlijk last van opspelende darmen. Soms tot aan het pijnlijke toe. De enige remedie hiertegen is: to blow some wind. Je zult begrijpen dat mijn gezin hier niet al te veel plezier aan beleeft. Sinds het gebruik van SOUL is mijn winderigheid een stuk minder geworden. Dus zijn zij erg blij met dit SOUL-effect. Ik kan niet ontkennen dat de heftige reacties op mijn getoeter mij regelmatig plezier deed. Dus nu de toeter zwijgt weet ik niet eens of ik dat nou als een echt voordeel moet betitelen. Maar, serieus ik merk echt aantoonbaar verschil. En dat terwijl het tweede product van RAIN Int. een reinigende werking zou hebben. Ik voel een tweede test aankomen. 

Oja, vergeet ik nog te melden dat na die ene nacht met weinig slaap, heb ik daarna alleen maar heerlijk geslapen. En als ik opsta voel ik me stukken fitter als normaal. Het was bij mij altijd zo dat mijn stramme, stijve lichaam eerst een warme douche nodig had om op gang te komen. Nu voel ik me fit, maar vooral heb ik bijna geen last meer van stijve spieren. Nu snap ik ook waarom Daniëlle dit product als een perfecte aanvulling op haar Massagepraktijk ziet.  

Samengevat:  

Ik voel me sinds het gebruik van Soul aantoonbaar: 
  • ontspannen;
  • een stuk energieker en dus actiever en 
  • zijn mijn darmen een stuk rustiger en 
  • slaap ik stukken beter.
Mijn doel om de energie en motivatie weer te vinden om het hardlopen weer op te pakken heb ik nog niet bereikt. Maar ik voel wel dat ik heel dicht bij ben. Ik denk dat ik zo meteen maar eens ga zoeken waar mijn hardloopschoenen liggen. Let's do it, let's do it, let's do it!

Tot slot:

Je kunt nog steeds een massage winnen. Daniëlle heeft al diverse bestellingen binnen, maar we hebben besloten dat we de actie nog even door laten lopen tot eind volgende week. Heb je mijn vorige artikel niet gelezen? Klik dan hier voor de voorwaarden van de actie.

Wil je meer weten over de producten an RAIN Int. neem dan gerust contact op met Daniëlle. Dat kan via haar website. Daar vind je ook een link om te bestellen of bestel direct hier: http://www.myrainlife.com/mindyourbodysneek 

Geen opmerkingen: