zondag 7 augustus 2016

Het zit er op!



Het zit er op! Twee weken lang heb ik SOUL getest. Ik vond het een zeer inspirerende en stimulerende ervaring. Ik heb er echt ontzettend veel baat bij gehad. Direct via Soul, maar ook indirect, vooral via jullie reacties op deze blog en natuurlijk via Facebook, Twitter, Whatsapp en real life. Nogmaals: heel erg bedankt daarvoor!

Mijn doel is bereikt: zie vorige artikel inmiddels heb ik 3 keer hard gelopen en ik ben zeker van plan dit vol te houden. Nog even de belangrijkste voordelen die ik heb ervaren op een rij:

  • meer energie dus actiever 
  • ontspannen 
  • minder stijve spieren
  • snel(ler) herstel na inspanning
  • minder darm klachten 
  • rustigere slaap
  • betere concentratie
Daar kan ik nog aan toe voegen dat ik de afgelopen 2 weken behoorlijk wat kilo's kwijt ben geraakt. Ik heb geen weegschaal dus het exacte getal weet ik niet, maar een overhemd dat ik 1 maand gelden niet meer aan mocht van Daniëlle (de knoopjes stonden zwaar onder spanning) kan ik nu weer probleemloos aan. Ook kan de broekriem weer één gaatje strakker.
Al met al resulterend in een erg goed gevoel! Ik ben blij dat ik SOUL getest heb en ik kan het jullie allemaal aanraden om ook eens te proberen. Je hebt al een doosje SOUL voor € 71,--. Hierin zitten 30 zakjes SOUL, dus daar kan je bij één zakje per dag ruim vier weken mee vooruit. Dat is niet meer dan € 2,37 per dag. Bestellen kun je hier. Ik zou zeggen let's do it, let's do it, let's do it!

De test zit nu dus op, dus is dit het einde? Nee want:


Er komt een vervolg!

Ik ga nu beginnen om CORE te testen. En ook hier ga ik weer over schrijven. CORE schijnt een meer reinigende werking te hebben en kan zelf eerst wat energie bij je wegnemen. Je lichaam gaat aan het werk en dat kost dus energie. Klinkt logisch, maar dat wil ik dan zelf ook wel weer eens ervaren. Op advies van Daniëlle moet ik ook gewoon door gaan met SOUL. Wel pas ik de dosering aan en ga terug naar één zakje SOUL per dag. Eventueel kan ik na en zware dag nog een extra zakje nemen, die dan weer wat extra energie gaat geven. 

Nu Daniëlle inmiddels diverse vaste klanten heeft die of SOUL of CORE (of beide) gebruiken heb ik ook van hun al positieve geluiden gehoord. Opvallend is dat iedereen zijn eigen voordeel heeft bij het gebruik. Ik zou het leuk vinden om binnenkort ook een van hen hier aan het woord te laten. Dat kan in een reactie hieronder, maar nog leuker is het natuurlijk dat ik eens langs kom om jouw ervaringen op te schrijven. Ik weet dat jullie dit lezen dus, neem contact met me op en we maken er een mooi verhaal van.

Winnaar is bekend!

Bij het begin van mijn proefperiode heb ik jullie uitgedaagd om het net als mij gewoon te proberen. Een aantal van jullie hebben dit ook gedaan en uit alle de personen die de afgelopen week een doos SOUL besteld hebben, heeft Daniëlle inmiddels en winnaar getrokken.

De afspraak voor de Massage is inmiddels gemaakt. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Dat zal ongetwijfeld lukken want dat Daniëlle een geweldige masseur is was natuurlijk bij mij al lang bekend. En ook haar klanten zijn elke keer weer laaiend enthousiast. Kijk maar een naar de reviews die ze heeft ontvangen. Wil je ook zo'n ervaring neem dan contact met haar op!




Geen opmerkingen: