woensdag 22 oktober 2008

Damn: Foto Ronaldinho mislukt



Daar stond ik helemaal klaar om Ronaldinho op de foto te nemen, bij aankomst van de spelersbus van AC Milan. Alle andere spelers (Kaka, Maldini, Seedorf laten lopen voor die ene foto. (zoals beloofd Patrick!)
Maar op het moment dat ie de bus uit kwam werd het dringen. Ik druk af en ja hoor foto bewogen. Op de tweede foto is nog wel Carlo Ancelotti te herkennen. Maar ja daar deed ik eigenlijk niet voor.
Nu snap ik pas hoe moeilijk het is een goede persfoto te maken. Voelde me een echte paperazzi, maar heb de kwaliteiten nog niet.
Gelukkig werk ik aan de overkant van het stadion @ Rotero groep dus morgen een nieuwe kans bij aankomst voor de wedstrijd Sc Heerenveen - Ac Milan

Klik voor de foto's van de aankomst.
Spelersbus AC Milan

Geen opmerkingen: