maandag 20 oktober 2008

Verbeek: ‘Geen sprake van crisis’


Gertjan Verbeek beleeft moeilijke tijden met zijn nieuwe club Feyenoord. De Rotterdammers verloren zondag voor de vierde maal in het nog jonge seizoen. In Tilburg bleek was Willem II met 1-0 te sterk voor Feyenoord dat terug te vinden is op de vijftiende plaats op de ranglijst. Alleen Roda JC, Vitesse en promovendus Volendam presteerden tot dusverre slechter.

Ondanks de vierde nederlaag van het seizoen blijft Verbeek rustig. De oud-trainer van sc Heerenveen, dat komende zondag op bezoek gaat in De Kuip, laat zich geen crisis aanpraten. . „Bij mij is er geen crisis. Of de achterban daar anders over denkt? Daar maak ik mij geen zorgen om en ik word er ook niet zenuwachtig van. Dat zijn zaken die ik toch niet kan beïnvloeden. Ik ben voornamelijk met mijn ploeg bezig. Ik hoop dat de spelers hier weer iets van hebben geleerd. Maar het zijn wel dure lessen,” liet Verbeek tegenover De Telegraaf weten

Geen opmerkingen: